Nu är bilen klar och jag har haft en underbar helg =)

Fick hem bilen i måndags.. så nu funkar den som den ska =D
När jag körde hem den så upptäckte jag att den slirade på koplingen (som är bytt i sommras) men som tur va så behövde man bara hälla ner lite ättika ner i kopplingshuset eftersom det hade troligtvis kommit växelådas olja på lamellerna eftersom växellådan såg ut som den gjorde (TACK M FÖR HJÄLPEN =D)

Kanske inte så konstigt att den läkte olja!
Men igår så tog jag och damsög och torkade hela bilen invändigt och tvättade den
så nu är den fin igen =)
Bjuder på lite bilder på den från igår




Och i helgen så har vi haft fin besök =)
och jag har haft den så jävla kul.. mera kaffe på sängen åt folket =D
Och det märktes så väl att dom som var och hälsa på hade så kul och trivdes kanonbra vilket gör mig glad
hoppas att man snart får er som grannar =P
Nä som sagt i sommar så ska det bli många fina grillkvällar och filmkvällar med er

Och btw så är jag klar om ca: 3,5 vecka sen jävlar =)))))

Over and out


Kommentarer
Postat av: Therese

haha.. å det luktade sjukt gott efter ettika behandlingen.. ooja! :P <3

2009-05-04 @ 21:35:00
URL: http://fjuttens.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Trivdes så sjukt bra hos er!

Och jag ska fan ge dig kaffe på sängen många gånger i sommar =)

Tack för en underbar helg på alla vis!!!

2009-05-04 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0