Grymma dagar

Haft fett kul i veckan då jag och therese drog och skulle relaxa på badhuset i måndags 
men när vi kom dit så sa dom att relaxen var stängd på måndagar så det vart BOWLING för
hela slanten ist.. Sen drog vi hem till therese päron och chilla med lite kaffe, läste i tidningen att 
bilbingo började bli mer och mer populärt, då jag sa till therese att fan vi skulle ha spelat bilbingo nåndag
då sa hon - ska vi inte dra på de idag då?? Å de var tydligen de i vitgården.. så VI DROG OCH SPELADE BILBINGO
hahaha men vi var fan inte långt ifrån att vinna 6000:- ett nr ifrån.. Och 2nr ifrån 14000:- =D

Och på tisdagen så drog vi på badhuset och slet relaxen.. fett skönt =D och var med på en bastu sittning och fick lukta på en massa olika dofter och få varmluft i ansiktet =)

Haha måste ju bara säga att ett av mina ex kanske är den dummaste puckot som bor i den här stan
det är dags att börja växa upp.. och dessutom ta reda på fakta innan man börjar prata 
och sluta ljuga om den faktan man vet för att få allt att låta illa jämtemot mig
men jag tycker inte att denna person ska snacka om saker den inte vet nått om 
och innan denna person börjar kasta sten i glashuset denna sitter i så kanske denna ska kolla hur denna persons liv ser ut och jämföra med mitt så ser denna att allt handlar om avundsjuka och svartsjuka
Jag har jobb, feta saker, en underbar flickvänn, egen lägenhet som jag själv står på och inte SOC som dom gör åt vissa andra
 och kan unna mig det jag vill, när jag vill
Den personen jag pratar om sätter därimot sina skuldfria vänner hos inkasso, försöker låna pengar av såna 
som denna knappt umgås med, lånar pengar och aldrig betalar tillbaka osv osv
haha undrar när denna ska växa upp och visa att denna har samma ålder i huvudet som på papper.. Men de kommer aldrig att hända

Och sen så finns det en kvinna i mitt liv som har gjort mig så grymt besviken så de går inte att beskriva i ord
att man försöker göra allt lättare för sig själv och inte tänka på sin omgivning är för mig ofattbart
när jag var med förra gången så gjorde det ont och de var grymt jobbigt och det är nått som jag inte ens vill att min värsta ovänn ska behöva vara med om
Nu är jag bara likgiltig och grymt förbannad.. hade jag kunnat dricka sprit idag så känner jag mig själv att allt hade gått snett och jag hade slagit ur mig ilskan och troligtvis skadat nån riktigt illa 
Men nu kan jag ju som tur/otur inte dricka.. 

Igår så blev det grillning för första gången i sommar =)
med fett sköna folk






Och grattis farsan till din STORA dag också


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja.. men jag tycker nästan att det e sjukt jävla frustrerade att hon inte ens förstår vad det är hon gör.. och att det sjukt synd att det har gått så långt så hon tror sina egna lögner.. men det viktigaste är att vi vet precis hur det e! Men att hon försöker kasta över hennes egna handlingar och vrida det till att det e vårat fel och försöker kasta skit på oss för att hon inte själv kan stå för vad hon gör.. och speciellt saker som inte har med saken att göra och som inte ens e sanna.. det e faktiskt bara patetiskt.. ärligt talat tycker jag synd om henne! Måste vara skit jobbigt och vara sånn!..

2009-05-17 @ 10:21:33
URL: http://fjuttens.blogg.se/
Postat av: Therese

Och jag dej! Det e du som e en underbar pojkvän! Det finns ingen annan för mej! Älska <3

2009-05-17 @ 10:23:53
URL: http://fjuttens.blogg.se/
Postat av: Angel

Gör mig så ont, att du tycker dig om mig

2009-05-21 @ 00:21:07
Postat av: Kickan

Härliga bilder Dennis!! :)

2009-05-24 @ 15:30:09
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0