Jag är tydligen en bondtölp!?!!

Nu var de ju grymt länge sen jag bloggade men det har hänt ganska mkt saker som har gjort att jag varken velat lr orkat skriva nån, vad tänker jag inte skriva om men eliten vet..

Fick i övrigt en ganska bra lön (lr lite utgifter, vilket som ;-) ) som gjorde att man kunde lösa en del saker och även köpa lite nya =D

Så nu kommer det en smak fråga till er ute i webben, jag funderar på att köpa några byxor 
och jag tänkte låta er kika på dom och säga vad ni tycker om dom och om jag ska köpa dom lr ej


1       2         3       4


Ser dom okej ut lr?? Jag vill höra era åsikter =)
och om ni tycker om lr inte tycker om nån särskild låt mig få veta vilket nr 


Haha jag var hos en B idag och han hade surrat med en tjej och undrat vad hon hade för kriterier på en kille och vad som var hennes smak på killar.. då hade hon sagt att hon föll för bondtölpar =O
sånna som var lite händig och tyckte om att skruva bil och kunde sätta ihop en bokhylla (What???)
vadå bondtölpar??? är man en bondtölp bara för att man är händig kan skruva bil och sätta ihop en bokhylla?? 
Ja må jag vara en bondtölp då sa jag till B, hur fan kan man kalla en händig man för bondtölp, bondtölp för mig är en som snusar, kör traktor, tar hand om korna, och tycker att eddie medusa är det bästa bandet som nånsin släppts,
och sätter på pigan samtidigt som han tänker på grisen ;-)

Igår var det earth hour och jag jobbade 7-21, men kl 20,30 så hade vi jobbat klart så jag Gabriella, och Helmer satte oss i personalrummet släckte all ström och så tände vi värmeljus och satt och gissa låtar som vi hade på våra telefoner, jag kunde inte någon =S
Sen när Gabriella åkte hem så ringde hon när hon åkte förbi lillänge och berättade att dom hade släckt ner hela MacDonalds fastän det var folk där =D (kul för dom som stekte hamburgare) ganska kul att dom släcker ner en resturang och fortsätter att ha öppet 

Nä de var väl vad jag hade att bjuda på för den här gången imorgon ska jag och therese ner på stan och kika lite, bland annat så ska vi in på resia och surra lite med dom, och få lite förslag

BTW.. röklukten har försvunnit i lgh efter soprummsbranden nu iaf =)
OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e min bondtölp!! :D RESIA HERE WE COME!! :D <3

2009-03-30 @ 00:20:51
Postat av: Angel

Jag e ju bara din mamma men kanske kan komma med förslag ändå, nr 1 och 2 föll i min smak...

2009-03-30 @ 09:56:16
Postat av: Sofie

Jag gillade de svarta byxorna! nr 2

2009-04-01 @ 11:15:08
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: Zabine

2,3 & 4!! skitsnygga, inte 1.an dom va ful :D:D

2009-04-01 @ 19:20:49
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Kickan

2an eller 3an dennis :)

2009-04-03 @ 02:52:35
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0