Länge sen sist...

Nu var det ett tag sen man skrev blogg igen.. vet inte varför det blir så men vissa dagar har man ingen ork och andra dagar har man fullt upp..

I lördags så var vi på moon med Hanna, Joel, Charsten, Elin, Farmarn (Och Eskil kom förbi en sväng han också och bastade lite) Hanna bjöd på en underbar salladsrätt med kyckling, bacon, sallad, päron och nötter med dressing.. och de var fan den godaste sallad jag har ätit på länge.. brukar inte tycka om sallad oftast med med den lyckades hanna riktigt bra =).. sen gick vi ner och bastade i 5-6timmar.. hackade upp en vak så vi kunde bada lite =D grymt kallt med sen när man kom in i bastun så var det fett skönt.. Tack alla för en skön påskhelg..

Igår så hjälpte jag jocke med att byta däck på hans bil.. så jag lägger upp lite bilder ifrån det



Ja den ser ok ut (på håll =P).... Tvätta bilen Jocke...Jocke tror att han kan meka...
Va fan ska det va olja här?? Konstigt att inte handbromsen tar.. Nästa däck till ratning
  
Åhej vad tungt de här va..... Hmm fina sommardäck Jocke... Och över till andra sidan     
  
Så ska en handbroms se ut.. Så glad han blir med nya däck på... KOL?? nej tack

Vi stal däcken hos.... Everybody in the air... Nej du kan inte skruva... Jocke kör inte med sänkt
hos grannen...............say ooh ooh................ med mobilen (Hallå)......bil han kör med sänkt luft


Btw.. Jag tog och gjorde hemmagjorda asgoda biffar (med ost i) iförrgår med stekt potatis och sötsur sås



GOTT =D

Kommentarer
Postat av: Therese

ja biffarna var grymt goda!! Du e såå duktig! Min mäster kock! :P älskas

2009-04-17 @ 01:46:48
URL: http://fjuttens.blogg.se/
Postat av: Angel

Snart kommer jag med min bil =)

2009-04-17 @ 01:55:54
Postat av: Kickan

Göttans!

2009-04-17 @ 02:09:39
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Zabine

du glömde nämna ett kilo grillkrydda !! ;) va du kan du vännen, krama

2009-04-17 @ 15:23:46
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0