Ingen mår så bra som jag

Igår så lämnade jag än en gång in bilen på reparation för att byta växellåda på bilen
Och jag hade ruskigt tur att hitta en växellåda som bara hade gått 15000mil =).. så på torsdag så är troligtvis bilen klar..

Dom här 3 bitarna plockade jag ur växellådan på bilen.. (dom hörde troligtvis till 2:ans växel)
kanske inte ska gasa med bilen som jag gör >=)
Men det känns grymt skönt att bilen blir grej igen iaf.. (btw turbobytet jag berättade om tidigare var helt onödigt.. de var inge fel på den.. de var växellådan som raslade)'


Och sen så pratade jag även med chefen igår och hon berättade att de var lugnt om jag tog semester f.o.m 25juli och framåt (jag hade igentligen första semester perioden) 
så nu kan jag och therese åka när det är högsesång och de känns fett bra för då vet man att allt är öppet därnere =)
och sen så hinner jag även med en del av stråket =D

I övrigt så har jag fixat alla felen på gummans bil nu också så idag ska jag fara ner och besikta den 
så snart har vi 2 fungerade bilar igen

Nä nu ska jag ta och vänta in högbomsEL som ska komma och fixa våran hemtelefon som vi har haft brus i i flera månader

BTW 
Älskar min therese och framtiden 

Over and out

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är jag som älskar dej å framtiden!! Du e det underbaraste gubben! :D You and me against the world..:P

2009-04-21 @ 20:42:36
URL: http://fjuttens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0